تداوم رزمایش کمک مومنانه هم زمان با عید فطر 

تداوم رزمایش کمک مومنانه هم زمان با عید فطر 

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: درتداوم فعالیت های جهادی کانون شهید باکری در ماه مبارک رمضان، در نظر داریم هم زمان با عید سعید فطر رزمایش کمک مومنانه را برگزار کنیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم فعالیت های جهادی کانون شهید باکری در ماه مبارک رمضان، در نظر داریم هم زمان با عید سعید فطر رزمایش کمک مومنانه را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در راستای این رزمایش قرار است با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۲۰۰ سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شود.


وی بیان کرد: هر سبد معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل داده می شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: رزمایش کمک مومنانه با تاسی از سیره حضرت علی (ع) و با هدف دستگیری از خانوارهای نیازمند ساکن روستاهای محروم زهکلوت برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اضافه کرد: طرح توزیع گوشت قربانی یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان است که هم زمان با عید فطر اجرا می شود.


وی اظهار کرد: به همین منظور یک راس گاو و یک راس گوسفند خریداری و ذبح شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شوند.


حجت الاسلام خاوری ادامه داد: نماز عید فطر نیز در فضای باز با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و به اهالی روستا تاکید می شود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با ماسک حضور یافته و مهر نماز، سجاده و کتاب دعا شخصی بهمراه داشته باشند.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که در آستانه عید سعید فطر هستیم بنابراین بچه های گروه جهادی شهید باکری از فردا مکان برگزاری نماز عید فطر را فضاسازی می کنند تا مومنین با خاطری آسوده در این فریضه الهی شرکت کنند.

پایان پیام/ 586